17 November 2013

Vihreää teetä ja Twin Peaksia

Kirjoittaminen tänne on jäänyt vähän taka-alalle. Minun on vaikea hahmottaa mihin aikani oikein katoaa. Tuntuu että olen joko koululla tai kotona. Mulla on nyt tosi kova into tehdä duuneja ja kehitellä kaikenlaisia omia projekteja. Kai opiskelijan rahattomuus vaan kummasti antaa motivaatiota, heh. Yöisin juon teetä ja katson Miss Marplea tai Twin Peaksia. Kirjoitan sekavia merkintöjä päiväkirjaani, jotta muistaisin näitä hetkiä ja fiiliksiä joskus tulevaisuudessakin.

Öisin olen lisäksi leikellyt hirveästi kollaasimateriaalia lehdistä. Parasta yksin asumisessa on kun saan levittää kaiken silpun lattialle. Olen ainoa jota jalkapohjaan liimautuvat roskat saattavat häiritä. Fiilistelen siis yhä edelleen kovasti omaa tyttöluolaani. Vielä kun jostain saisin haaveilemani pylvässängyn, niin valtakuntani olisi lähes täydellinen. 

Omista projeteista vielä vähän. Koulun vuosittaiset joulumyyjäiset ovat lähestymässä ja olen yrittänyt suunnitella printtejä myytäväksi. Julisteita ja kortteja. Varmaan tulee aika mustavalkoista, koska jotenkin tässä fiiliksessä se tuntuu parhaalta. Harmikseni en ole ehtinyt edes piirtää mitään hauskaa luonnoskirjaani muutamaan viikkoon. Se varmaan kertoo jo jotain kiireestä. ;-)


3 comments:

  1. vitsit, ostan sit kyllä siun luomuksia ! jos sulla on vielä niitä glitterjellonia niin haluun semmosenkin :--D nää postaukset on aina niin inspiroivia. ja hui kun naama näyttää vahalta :D

    ReplyDelete
  2. oh kuinka samaistun sun yötuhuihin. ihana blogi! kamu linkkas mulle tän jee

    ReplyDelete
  3. Oon ollut tämmöinen hiljainen lukija vaikka kuinka kauan.. Tulee aina hirvee inspis sun blogista ! Oon jopa alkanut leikkelemään mun vanhoja lehtiä! :D

    ReplyDelete