15 October 2013

Videovuokraamo

Olen löytänyt pimeiden syysiltojen myötä videovuokraamot. Minulla ei ole kotona telkkaria ja netti on hidas ohjelmien katseluun. Onneksi jo yhdellä tai kahdella eurolla saa lainattua elokuvia. Muutamana iltana olen hihitellyt ja kyynelehtinyt eri leffojen parissa. Mystiset elokuvat ja kaikenlaiset "klassikot" uppoavat hyvin. Harmi että vanhempia elokuvia tuntuu olevan aika rajatusti vuokraamojen hyllyissä. Kaipaisin nyt jotain inspiroivaa, hämmentävää. No oikeastaan ihan mitä vaan. Vinkkejä?

Elokuvamaailmojen ulkopuolella olen leikkinyt yhden päivän kenkämyyjää messukeskuksella, hiipparoinut yössä tonttunaamarin kanssa, päiväkävellyt ja herkistynyt syksyn kauneudesta. Ehkä olenkin aika tunteikkaalla päällä.

11 comments:

  1. Siis mikä toi tonttunaamari on! Todella pelottava. Ja mau söpöinen kissa siellä ulkoilemassa :3

    ReplyDelete
  2. Katoin just Gilbert Grapin ja tykkäsin siitä. Ja Amelie on ikisuosikki

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kyllä, molemmat hyviä. Pitää katsoa uudestaan!

      Delete
  3. Millainen ois sun unelmien työ(paikka) sitten kun valmistut? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi apua, en mä tiedä. Printin parissa!

      Delete
  4. Suosittelen käymään läpi kirjaston elokuvatarjontaa, koska ilmaista ja ainakin mun lähikirjastosta löytyy niiden uudempien seasta vanhojakin leffoja. Jopa tuntemattomiakin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hei kiitti vinkistä!! Eikä edes maksa mitään.

      Delete
  5. leffavinkki: son of rambo w, paras söpö leffa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. En oo kuullu ikinä tuosta, mutta trailerin perusteella vaikutti hauskalta. Vois sopia sunnuntain leffaksi! ;-)

      Delete
  6. tsekkaa freaks, tosi kova leffa 30 luvulta!

    ReplyDelete