28 August 2013

Valvottuja öitä, kollaasia

Viime päivinä olen kumonnut paljon kofeiinia kiduksiini ja ällöttävän musiikin voimin työllistänyt itseni kollaasien parissa. Työmetodiini siis kuuluvat juurikin nämä kaksi asiaa, kofeiinipitoiset juomat ja poppi. Toivottavasti pääsen vielä myöhemmin esittelemään mitä olen saanut tehtyä, koska odotan itsekin lopputulosta.

Välillä joku kysyy miten teen kollaaseja ja mistä löydän materiaalia. Minulla on kaapissa tällä hetkellä pari laatikkoa vanhoja lehtiä (hirveästi Valittuja paloja), joita olen saanut ja joita olen säästänyt. Vaikka suuri osa lehdistä haisee ummehtuneelle, niin en halua luopua niistä ikinä. Kun alan tekemään jotain tiettyä, kahlaan lehdet vauhdilla läpi ja poimin kuvat jotka saattaisivat liittyä aiheeseen. Sitten leikkaan valitut kuvat siisteiksi ja yhdistelen niitä. Skannailen kuvia, suurennan niitä ja sitten taas printtaan ja leikkaan. Fiiliksen mukaan. En koe olevani erityisen hyvä kollaaseissa, mutta kummasti ihmiset niitä aina kommentoivat. Kollaasien tekeminen on kuitenkin sellaista mistä kovasti nautin. :-)


4 comments:

  1. Hei, mun on pitänyt jo pitemmän aikaa kysyä että mitä tusseja käytät?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tussitilanne on tällä hetkellä vähän huono... Promarkereita on aika paljon ja ne tuntuu olevan aika kestäviä. Touch -merkkisiä ainakin on.. Sit mulla on jotain ihan halpiksia huopakyniä ja yliviivauskyniä. :-)

      Delete
  2. rrrrrrrrakastan sun blogia. Jos asuisit samassa kaupungissa värväisin sut mun kaveriks(creepyn kuuloista? :-D) Anygays, keep up da good wörk.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahhahaa, häkellyttävää. Mut kiva kuulla! ;.-D

      Delete