21 March 2013

Pantone

Sain mun ekan oman PMS-värikartan. Vaikka se onkin jo tosi vanha kartta (jostain kasarilta), niin on sitä silti ihan kiva hypistellä. Niin ja aikaisemmin mainittu flunssakin alkaa jo vähän väistyä!



Haha, ja tähän loppuun vielä linkki hs.fi:n juttuun, jossa minä edustavana esiinnyn. Olin eilen raahautumassa kotiin viimaisessa säässä. Tosi nuhainen, kalpea ja reppana. Raitiovaunua odotellessa hakeuduin aurinkoon ja sieltä kuvaaja bongasi. Kuvassa halaan luonnoskirjaa ja näytän siltä että nukkuisin. ahahaa ::...-D Iloitkaamme kuitenkin alkaneesta tähtitieteellisestä keväästä!

8 comments:

  1. oot aikas söpö tossa hs:n kuvassa:)

    ReplyDelete
  2. Oi oi oi värikarttoja! Mistä sä sait noi käsiis? Ei taida olla enää toimivia kuitenkaan (liian hyvää ollakseen totta :--D)?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sain sukulaiselta noi. Kyllä varmaan jotenkin toimivia on... Luulen että uusissa on paljon enemmän värejä vielä. Kiva tuota on kuitenkin katsella, hehe. :--DDD

      Delete
  3. heii mä olin perjantaina tutustumas aaltoo, näin sun bieberis siellä, tosi makee!:D vaikutti tosi kivalta paikalta, on vakavassa harkinnassa hakisinko sinne sitten vuoden päästä:)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ai olit vierailemassa meidän luolassa, kiva! (musta se graafisen suunnittelun osasto on niin pimee) Hae ihmeessä ::::)

      Delete
  4. Ihana blogi sulla, oon aiemminkin eksynyt tänne mutten laitanut ylös, nyt liityin lukijaksi etten enään hukkaa tätä! Ihanan ispiroivii postauksia :)

    http://creativemind-milla.blogspot.com/

    ReplyDelete