22 January 2013

MOTIVAATIOTA

Minulla on tällä hetkellä paljon motivaatiota opiskeluun. Jotenkin tänään tuli sellainen fiilis, että mä niin tykkään tästä mitä teen! Ihan sairaan siistiä opetella typografiaa, kirjoittaa ja päästä taittamaan omaa tekstiä. Niin ja olen todennut, että kaikki aikaisempi osaaminen esimerkiksi ohjelmistojen parissa on todellakin plussaa. Kun osaan jo valmiiksi perusteet, pääsen ehkäpä vapaammin kokeilemaan erilaisia juttuja.

Vähän aikaa sitten kärsin siitä, että vertasin itseäni muihin opiskelijoihin tai graafisiin suunnittelijoihin. Nyt olen kuitenkin onnistunut kääntämään vertailun enemmänkin inspiroitumiseen. Olen myös kiitollinen siitä, että nykyisin minun on mahdollisuus keskittyä vain opintoihin. Ja niihinpä aijonkin suunnata nyt paljon energiaa. :+)

Lukemista ja aamuinen metromatka.

Opiskelen siis graafista suunnittelua Aalto-yliopistossa ja tässä vähän tämänhetkisiä fiiliksiä. 

8 comments:

  1. Mun yksi suuri inspiraatio ja motivaattori (tai vertailtava lannistaja) on sun työt. Tykkään niin kovasti, ah, odotan aina että päivittelet.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iik, kiva! Lupaa kuitenkin olla lannistumatta ;+)

      Delete
  2. Mua kiinnostais tietää onko teillä läppärit kaikilla käytössä koulun puolesta, silleen kun HEOssa? Ite opiskelen siellä parhaillaan graafista suunnittelua ja tarkotus on hakea opiskelemaan tätä alaa kunnolla "joka paikkaan" nyt keväällä.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ei ole läppäreitä, mutta hyvät laitteet koululla käytössä. Mielettömästi jaksamista hakuihin! Kohtahan niitä tehtäviä alkaakin jo tulla. :)

      Delete
  3. Voi pojat, oispa metrossa vaaleanpunaiset penkit. :D Ja se vielä että opiskelusta innostuminen on ihan parasta !Itsekin oon ihan fiiliksissä omasta alasta tällä hetkellä. Harmittaa vaan kun osaa ei tunnu kiinnostavan meidän luokalla ollenkaan niin rupeen aina miettii niitä jotka karsiutu pääsykokeessa pois.. :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ois hienot, haha! Toi on kyllä harmi että motivoituneita ihmisiä karsiutuu pääsykokeissa ja paikoille saattaa päästä sellaisia, joita ala tai edes paikalle saapuminen ei liiemmin kiinnosta. :(

      Delete
  4. millaset pääsykokeet sulla oli? ja oliko vaikee päästä, kävitkö lukion tätä ennen ja miten sulla meni kirjotukset? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. oho monta kysymystä. :D pääsykokeet kesti viikon ja välissä oli vielä karsinta. Oli paljon tehtäviä ja haastattelu. Mulla särki päätä ja pääsykoeviikon jälkeen oli aika tyhjä olo. Mulle pääsykokeet oli vaikeat, mutta pyrin tekemään tehtävistä itselleni sopivia ja vedin ne omalla tyylillä. Olen käynyt kaksoistutkinnon ja kirjoituksissa olin varmaan keskiverto. Ootko kenties hakees? ;)

      Delete