19 August 2012

Kuplivaa




Eilinen ilta vilahti juhlatunnelmissa. Sekopäistä tanssia ja hyvää musiikkia ja ihana tyttö.

Syytäkin juhlaan löytyi, sillä perjantaina minulla oli vihoviimeinen työpäivä. Heihei työelämä joksikin aikaa. Tuntuu hyvältä jättää yksi vaihe taakse ja aloittaa täysin uusien, kivojen haasteiden parissa. Huomenna alkaa nimittäin koulu!

Tänään sunnuntaina olen lähinnä tuijottanut leffoja ja välillä torkkunut. Nyt illan mittaan ajatukset ovat alkaneet kirkastua ja samalla pieni jännitys on ottanut valtaa... Tottakai ensimmäinen päivä jännittää! Erityisesti jännittää nähdä kaikki muut opiskelijat! Pitää varmaan vielä pakata "koulureppu" ja valita vaatteet valmiiksi, hehe. Saankohan mä ees nukuttua!? ;;-D Alkaako muilla koulu/opiskelu?

3 comments:

  1. huisia, kiitos haasteesta! pitää toteuttaa se tässä, niin kiva haasteinen on!

    ja hurjan ältsin himokivan jeesiä huomista ekaa päivää! mulla se onkin vasta yli viikon päästä.
    koulujen alku on aina niin kutkuttavaa :--) nukuhan hyvin!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uu kreisiä! Minä ja perhoset yritetään nukkua. ::;>

      Delete
  2. Mulla on samat fiilikset kun sulla, työt loppui ja koulu alkoi eilen. Huisia! :D Ja mulla todellakin oli koulureppu messissä!
    Kiitos kaunis myös haasteesta, täytyy tehdä se ehdottomasti kunhan blogi-inspis palaa.. :D

    ReplyDelete