10 August 2012

Koodaa mun blogi

 
Mun leikit. 

 
Jonkun muun leikit...

Loisteliasta perjantaipäivää. Olen hieman muokkaillut sivun ulkoasua, kuten joku ehkä huomaakin. Olen myös tullut jälleen kerran siihen tulokseen, että kyllä pitäisi tämän ihmisen opetella koodaamaan! CSS:ää nimittäin. En saa tästä ikinä sellaista sivua kuin haluaisin, ilman että hallitsisin koodikiekurat. Siis hermot menee! Olen saanut vinkkejä itseopiskelusivuista, eli ei kai muuta kun netistä opiskelemaan... Tiedetääntiedetään, ei ole vaikeaa.

Tänään tapahtuu myös nettimaailmani ulkopuolella. Eih, tänään en opiskele koodausta. Minulla alkaa kolmen päivän Flow-putki. FFFLLLLOOoowwWWwww Toivon löytäväni fiiliksen, koska tällä hetkellä olo on hieman kipeä ja jumittunut. Mietityttää myös kovasti pukeutuminen. Mitä ihmettä tuonne ulos pitäisi pukea päälle! Haluaisin kulkea kukkamekossa ilman sukkiksia, mutta oikeampi vaate taitaisi olla joku toppavaate…?

Kyllä näistä kaikista vaikeista pulmista vielä selvitään. Vielä kerran, hyvää perjantaita kaikille! ;;::--)

6 comments:

  1. yyy sairaan hieno ulkoasu

    ReplyDelete
  2. komppaan sallaa, ihan älyhieno vaikka tykkäsin kyllä edellisestäkii ! vois sanoo et herkullinen ulkoasu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiva kun tykkäät! Kyllä se varmaan taas kohta muuttuu... Tää on vähän sellanen aina työn alla -juttu ;-)

      Delete