11 June 2012

Magazine of my dreams

Untitled  
Lula issue 14

 Untitled Untitled Untitled Untitled

Saan pienen hepulin kun törmään johonkin kauniiseen lehteen tai esitteeseen. Haluun, haluun. Painettu jälki on niin eri juttu kuin digi. Värit, kuvat, taitto, fontit, (painomusteen ja paperin tuoksu) <3 Lula on erityisen söpö yksilö ja erityisesti mieleeni. Ehjä kokonaisuus ja paksu lehti. Inspiroiva! Maksoi paljon rahaa, mutta syödään vaikka pussikeittoa loppuviikko...

Laura<3Lula


Alla myös yksi lempparini sekä Lidlin versio samaisesta juomasta. hmm? Hämmästelin samankaltaisia pulloja.. Lidl versio maistui kyllä aika ällöttävältä! Ei voi suositella! D-;;

Untitled  

14 comments:

  1. oii toi lehti näyttää niin ihanalta! mistä ostit? :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akateemisesta! Siellä olisi paljon ostettavaa... ::>

      Delete
  2. Haha, mulle tuli ekana mieleen, että oot itse tehnyt tuon lehden syystä x. Näyttää niin sun tyyliseltä! :D Oh, väsyneet aivot...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe :-D Olisi kyllä äärettömän mielenkiintoista tehdä taittajan töitä!

      Delete
  3. upean näköinen lehti! ja kalliin ;D
    hei saanko udella,et mitä olit opiskellut ennen Lahteen pääsemistä?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Olen valmistunut vuonna 08 kaksoistutkinnosta ja sen jälkeen olen käynyt vuoden kestäneen opiston nimeltä HEO. Sitten olenkin ollut työelämässä (kahdessa eri työpaikassa). ...Niin ja viimeisen vuoden aikana olen käynyt avoimen yliopiston kursseilla! Nyt on ihanaa taas päästä kunnolla opiskelemaan, hehheh :-D Miksi kysyt? Oletko hakemassa tai hakenut? :)

      Delete
  4. Kyllä,olen hakemassa seuraavana vuonna Lahteen opiskelemaan pakkaussuunnittelua ja grafiikkaa ja tuttu vinkkasi,että kannattaa hakea mainostoimistoihin harjoittelijaksi! Ajattelin,että markkinointi olisi myös hyödyllistä,mutta en tiedä miten pystyisin yhdistämään sen graafiseen suunnitteluun... upeata että löysin blogisi,koska saan tästä paljon irti ensi vuoden pyrkimisiä varten!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Olin tosiaan myös hetken Kelan tuella työharjoittelussa mainostoimistossa. Se on myös tosi suositeltava vaihtoehto! Ehkä ollaan vielä samassa koulussa myöhemmin! ;--)

      Delete
  5. SULOINEN YHTEENSATTUMA! Laitoin viime viikolla hakulomakkeen HEO:oon,mutta olisikin mahtavaa kuulla sinulta,että oliko vuoden opiskelusta kyseisessä opistossa oikeasti jotain hyötyä? Hinta nimittäin hieman arvelluttaa minua,enkä haluaisi maksaa 3000 euroa ihan huvin vuoksi,vaan haluan rahoilleni vastinetta...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Noniin, nyt tulee sitten romaani. ;-D

      Heo on muuttunut sen jälkeen kun minä olin siellä, joten en osaa ihan sanoa mikä meininki siellä nyt on. Ainakin sinne on tullut lisää linjoja. Hintahan on kova, mutta onneksi saa opintotukea..

      Itselleni se oli ihan hyvä kokemus. Sain perusopit graafisessa suunnittelussa käytettävistä ohjelmista ym., vaikkakin silloin ei varsinaista graafisen suunnittelun linjaa ollutkaan. Mäkit ja ohjelmathan olivat myös (ainakin silloin) kokoajan omassa käytössä!

      Tässä pari pointtia mitä tuli mieleen:

      Meillä oli aluksi todella mukava opettaja, mutta loppuaikana linjan varsinainen opettaja tuli takaisin kuvioihin. Tämä sekoitti minut ainakin täysin ja suoraan sanottuna opettajan vaihtaminen ei ollut millään tavalla mieleeni. Mielestäni opetuksen taso laski tuolloin! (tämähän oli tietysti poikkeuksellista että opettaja vaihtuu kesken...)
      Mikäli opiskelu olisi jatkunut alusta asti samalla lailla, olisin paljon tyytyväisempi!

      Hyvä kokemus minulle kuitenkin oli opintojen lopussa oleva työharjoittelu, jonka ansiosta pääsin yli vuodeksi töihin erääseen mainostoimistoon! Tuskin muuten olisin ikinä päätynyt kyseiseen firmaan!

      Plussana myös tutustuminen ihmisiin. Siellähän on todella paljon oppilaita!
      (Olin myös mukana oppilaskunnassa missä pääsi osallistumaan ja järkkäilemään juttuja)

      Yksi kaverini kävi tuon graafisen suunnittelun linjan ja sai nyt keväällä graafisen suunnittelijan paperit käteen.

      Silloinen valokuvauslinja sai myös paljon kehuja.

      Oma-aloitteisuus ja aktiivisuus ovat kyllä ehdottomia, jos haluaa saada kaiken mahdollisen hyödyn irti! Mielestäni tuo summa antaa myös oikeuden valittaa, mikäli opetus ei vastaa odotuksia.

      Opisto on hyvällä paikalla

      --

      Lopuksi voisin vielä tiivistää, että Heo oli minulle kuitenkin enemmän positiivinen kokemus, joskin jotain ongelmia oli. Olen kuitenkin tyytyväinen mihin se koulu minut johdatti ja minkälaisiin ihmisiin olen tutustunut.

      Vaihtoehtona myös miettisin (mikäli siis graafinen suunnittelu kiinnostaa) avoimia yliopisto- tai ammattikorkeaopintoja, sekä hakemista harjoittelijaksi johonkin firmaan.

      En tiedä oliko tästä hyötyä, mutta tällaisia mietteitä tämä minussa herätti. :-)

      Delete
  6. Oon ihan koukussa tohon Novellen sinkkijuomaan! :D

    ReplyDelete
  7. Oon jo hetken aikaa siun blogias kytännyt, ihastuin siihen heti sen löydettyäni ♥ Ihanan paljon ihanaa kuvamateriaalia aina! :)

    Heitin siulle haastiksen myös c: I really like ur blog!

    ♥ http://ffuckyeahhappy.blogspot.fi/2012/06/ich-liebe-dich.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. KIVA, kiitos! Pitää katsoa josko tartun haasteeseen... ;--)

      Delete