3 May 2012

Yhyy


Maalauskurssilla tänään. Ei tuo maalaaminen vaan oikein ole mun juttu... Edelleenkään!


Olen aikalailla kyllästynyt arkeeni ja mikään ei oikein nappaa. Ei ainakaan tänään napannut. Ei eilenkään. Harmittaa kun en voi tehdä asioita joita haluaisin. Kaikki menee aikataulun mukaan ja päivissä on liikaa samoja rutiineja ja asioita. Viikot ja kuukaudet samaa kamaa. Olenko minä siinä oravanpyörässä? hy!

Tänään huristelin seiskaykkösellä Arabiaan maalaamaan, kuten melkeinpä kaikkina torstai-iltoina töiden jälkeen. Tunnilla en oikein tiennyt mitä olin tekemässä, joten oli hieman nihkeää. Kotimatkalla soitin vuodatuspuhelun Joensuussa asuvalle siskopuolelleni ja siinä sitten kilpaa valitettiin. Kauhean positiivista.  ;.-D

No mutta. Viikonlopuksi lähden pienelle retkelle ihmettelemään ainakin Haminan maisemia. En ole siellä paljoa liikuskellut, joten ihan kiva leikkiä vähän turistia. Toivottavasti aivot tuulettuvat ja ns. arkihuolet kaikkoavat Haminan raikkaissa tuulissa..?


1 comment:

  1. Tyksin tästä blogista NIIN kympillä! Oon tainnu hehkuttaa sitä ennenkin? Ois aivan ihanaa jos osallistuisit blogimme arvontaan. Alla on sinne suora linkki! Palkinto on sellainen mihin en missään muussa blogissa ole törmännyt :)

    http://artlifeandtravel.blogspot.com/2012/04/julkimo-skaba-muista-aanestaa.html

    ReplyDelete