30 May 2012

Ruokalista

Löysin tiedostoistani vanhan pohjan, joka sopisi hyvin jollekin reseptille. Valitettavasti minulla ei kuitenkaan ole yhtäkään reseptiä jaettavaksi, koska kokkaileminen ei kuulu vahvuuksiini tai kiinnostuksen kohteisiini. Päätin siis listailla tämänhetkisiä lempiruokiani!

Olen tämän kevään aikana katsonut tarkemmin mitä syön ja vaatteiden löystymisestä olen päätellyt pienentyneeni hieman. Yritän pitää saman linjan kesälläkin.

Tässä muutama TOP3 -lista juuri tämänhetkisistä ruokailumieltymyksistä (parin viikon ajalta).

 
Varsinainen gurmeelista?

5 comments:

  1. Nälkä kurnii vatsassa, mutta ihana tällainen lempparipostaus !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eix, mä vihaan näläntunnetta! Syö! :-(

      Delete
  2. Onpas herttainen lista. Mikä toi fontti on btw? :o

    Yks juttu hämää kans.. Mä en tajua miten granaattiomenaa kannattais syödä (enkä todellakaan googleta, pfft). Siis kuuluuko ne noposet syödä siemenineen vai sylkeä jokainen siemen erikseen veke.

    Ei voi ymmärtää. Mut hyvää se ois kyllä noin niinku muuten. ;I

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fontti on joku minkä nappasin dafont.orgista. Laita granaattiomena puoliksi ja alat vaan lusikoida. Mä ainakin syön kaiken mikä maistuu hyvälle. :-D HUOM! Älä vaan syö työpisteen ääressä! (Tein eilen niin....) ::D

      Delete
    2. + Fontti on tämä: http://www.dafont.com/coneria-script.font

      Delete