26 May 2012

Higher and higher

Esittelyn arvoisia asioita:
SUPERRkorkeat kengät Asokselta. Ihan mielettömät! Hain kengät eilen postista, joten en ole vielä ehtinyt testata ulkomaailmassa. Sisäoloissa tuntuivat ihan hyviltä. Oi ihastelkaa!


Untitled
GRR! Uikkari suoraan Joensuun Cubuksesta. En löytänyt Helsingistä, joten pyysin siskopuolta lähettämään. Ihan mahtava! Oli pakko saada.


Kaupanpäällisenä uikkareiden kanssa tuli myös hyvin eläimellisiä sormuksia. UU-La-Laa


Tällä hetkellä minulla on hieman huono omatunto, koska ulkona on kaunista ja viikonlopun aikana olisi taas vaikka mitä tapahtumia, mutta minä olen piiloutunut peittojen alle.

NO viimeistään illalla piristyn EUROVIISUIHIN. :::D


6 comments:

  1. Upeat kengät, oiiii !! Ihailen ja ylistän, munkin kenkähyllyyn saisi eksyä jotkut kukalliset kaunokaiset...

    ReplyDelete
  2. Heippa! Olen haastanut sinut blogihaasteeseen: http://inspirationbylaura.blogspot.com/ :)

    On muuten aivan super ihanat kengät. Siis ihan täydelliset!

    ReplyDelete
  3. Oon tosi kade tosta uikkarista! Se on niin cool!

    ReplyDelete
  4. Ei jumalauta, jopa minä lievänä uimakammoisena suostuisin veteen jos olis noin räyhäkkä uimapuku! mummonsohva-kengät on kans coolness

    ReplyDelete
  5. ÄÄÄÄÄÄÄÄH miten upee toi uikkari! Täytyy suunnata välittömästi Turun Cubukseen josko sieltä löytyis samanmoinen! :O

    http://poptartdame.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Kivan rennon oloinen blogi :)

    Ps. Käyhän osallistumassa arvontaan: http://summer-suvi.blogspot.fi/2012/06/arvonta.html

    ReplyDelete