22 May 2012

Bikinit, hiiri ja kyyneleitä

Untitled Untitled Untitled
Tällaista minulla tänään. Ihan ok päivä ja iltapäivällä oli pientä kiertoajelua Lahti/Hollola huudeilla.

Pääsykokeissa sattui vähän oudosti, kun päätin haastattelutilanteessa hieman kyynelehtiä. En tiedä mistä tämä nyt tuli. Kyse ei ollut jännittämisestä. Harmitti hieman, koska olin jo pitkään miettinyt mitä haluan haastattelussa kertoa ja nyt ne sanat jäivät sanomatta. Opiskelemaan pääseminen on minulle sellainen mitä Todella haluan tällä hetkellä ja ehkä tämä paine ja stressi purkautui haastattelutilanteessa. (herkistyin taas..) ;.-D

Nyt kuitenkin euroviisuja.. la-la-la-la le-le-le-le-lee woo woo euro neuro

P.s. Tänään tuli Taikin graafisen suunnittelun pääsykoekutsu, joten lisää pääsykokeita minulle tiedossa.

5 comments:

  1. ONNEA, sulle noita kutsuja satelee !! Ja mielummin hieman inhimillistä itkua kuin robotti, joka osaa piirtää, muttei tuntea! :)

    ReplyDelete
  2. Samaistun niin tuohon tunteeseen, kun haluaa opiskella jotain niin kovasti, ettei muita vaihtoehtoja koe olevan olemassakaan (varsinkin kyseinen ala). Ylläolevat pääsykoetyöt näyttävät kyllä varsin lupaavilta= )

    ReplyDelete
  3. Onnea muihinkin pääsykokeisiin ! Ei mun mielestä tunteiden näyttäminen ole heikkous, pitää olla vahva ihminen että pystyy näyttämään tunteensa. En usko että pieneen itkun tirautukseen voi mikään kaatua :) Tsemppiä jatkoihin ! Ihana peltohiiri<3

    ReplyDelete