20 April 2012

Yöllistä



Olin ajatellut kirjoittaa muutaman sanan tästä päivästä ja laittaa pari kuvaa tämän päivän maalauskurssilta. Kuvat eivät oikein miellyttäneet minua, joten aloin muokkailemaan... Lopputulos on ehkä ihan muuta kuin maalauskurssi, mutta pieni ripaus akryylimaaleja näistäkin löytyy!



Muutama hetki tänään: 
- Näin aamulla kun huoltomiehet putsasivat Havis Amandaa ja suihkulähteestä löytyi bokserit.
- Ostin hulluilta päiviltä edullisia maalausalustoja ja herkullisen jokirapusalaatin.
 - Ystävällinen ja hymyilevä mummo piti minulle postiluukkua auki, kun tyhjensin sinne ISON pinon kirjekuoria. Hänellä ei ollut kiire minnekään.
- Kävin parrakkaan miehen kanssa iltakahvilla. Olin kuulemma hyvännäköinen, vaikka hiukset olivat vähän huonosti.
- Söin herkullisen vegaanikeksin.

--
Edelliseen postaukseen liittyen. Se sarjakuvakritiikki piti olla eilen. Noh, "viimeistelin" sarjakuvaa edeltävänä yönä kolmeen tai neljään asti, koska en kehdannut jättää sitä niin keskeneräiseksi. (tosin se on vielä vähän kesken...) Tämän seurauksena olin seuraavana päivänä ihan superväsynyt ja illalla raahustin kurssille. Nohh, kurssin opettaja joutui lähtemään kesken ja kritiikki jäin käymättä. Tämä oli varmaan ihan oikein minulle! ::,-D

3 comments:

  1. Oi, minäkin haluan parrakkaan miehen kanssa kahville ! Näin sellaisesta unta.

    ReplyDelete
  2. Sun blogi on niin inspiroiva, kiitos tuhannesti. :)

    ReplyDelete