1 October 2011

Lauvantailöpinää

Istuskelen kotona yksin, lipitän kuivaa omppusidukkaa, syön vaahtokarkkeja ja mietin mennyttä viikkoa. Ois kiva olla jossain kreisibailaamassa, mutta täällä minä vaan tapitan tietokoneella.

Todiste vaahtobileistä:

Kroppa solakaksi!

Tällä viikolla olen ollut sekä torstaina että tänään piirustuskurssilla piirustelemassa elävää mallia. Tänään huimat kuusi tuntia! Ihan tosi haastavaa. Ihmisen piirtäminen on jotenkin aina ollut vaikeaa, koska mun piirroksissa mittasuhteet menevät yleensä pahasti pieleen. Olen kuitenkin suunnitellut oppivani tämän taidon, joten reeniä, reeniä..

Tässä tämän päivän hiilituotosta.

Sitten muuta tällä viikolla tapahtunutta.

Bussissa. Kuski oli laittanu nupit kaakkoon!!
buss

Mun ihana kamu joutu värjäilee sen kutreja.


Tärkeät muistiinpanot työpaikan perjantaisesta palaverista:

6 comments:

  1. Kutrikuvan tisut pisti hymyilemään:)!

    ReplyDelete
  2. oot kyllä ahkera piirtämään! voiks sun blogia seuraa bloglovinin kautta?

    ReplyDelete
  3. Yritän treenata aina sillon kun vähänkin pystyy.. Laitoin tän blogin oikeestaan tätä varten pystyynkin, että on joku paikka missä oma luovuus pääsee esiin!;)

    JA Bloglovinissa voi seurata! Oikeessa palkissa on toi kuvake.

    ReplyDelete
  4. Hius-kuvan innoittamana sain käyttäjän luotua ;D

    ReplyDelete